Wie is "de zuinige moeder"?

Foto van Alena Koval via Pexels.com

                                       

Ik ben L. een mama van drie (onder de 10) en ben 32 jaar. Ik woon in de randstad en heb een (hele saaie) kantoorbaan. 

De laatste jaren merk ik dat ik toch wel anders denk dan de gemiddelde dertiger en de gemiddelde moeder. Ik lees diverse blogs waarbij ik wel wat van herkenning vind maar heb ook behoefte aan het uiten van mijn ideeën en gedachtes over van alles en nog wat... een soort dagboek dus maar dan online. En een plek om de recepten, van alle dingen die ik zelf ben gaan maken in plaats van kant en klaar kopen, te bundelen.

Dit blog is dus een plek voor mij om mijn gedachten op papier te zetten. Wellicht voor andere dan weer een plek voor het vinden van herkenning wanneer je op zoek bent naar info over: zuinig zijn in algemene zin, besparen, budgetteren, sparen en minimaliseren van spullen. 

Ik wil graag vrij kunnen bloggen en kies er voor nu voor om dat anoniem te doen zodat ik me vrijer voel om privé dingen te delen. .

Anders dan andere leeftijdsgenootjes ben ik een behoorlijke leek op ICT gebied en heb ik geen social media. Heerlijk rustig kan ik je vertellen ;).

Een smartphone heb ik (helaas) wel. Is toch wel praktisch nu veel dingen van school en opvang via apps gaan. 

Tot de volgende blog!



Reacties